Detta hände när Kitty och hennes kompis var i London i en månad och roade sig.
De åkte till Leeds för att höra på The Walker Brothers, de fick inte komma in på klubben för att de hade jeans istället för kjol, som man tvungen att ha. Dom fick istället lift tillbaka till London med en lastbil, där de fick sitta med benen på ett tjockt rep. Kittys favorit var Paul McCartny och kompisens var The Walker Brothers.
.
6/6-66 var Britt-Inger och en kompis på Sommarvik, de låg på bryggan och ritade kläder.
Hepstars var hennes idoler och Sunny girl var en av favorit låtarna.
Min vän, familjens hemhjälp, hälsade på sin syster i Amerika i nästan två år. Hon kom tillbaka just detta år och började hos oss igen.
Jag, min mor och min syster åkte tåg till Stockholm, det var första gången jag var i huvudstaden och roade mig. Vi bodde hos min moster. Jag köpte mig fyra jättestora suddgummin, två var rosa och två var gröna.
Jag tycker om en låt sedan dess, det är Hej svejs du sol med Barbro Skinnar.
Jag hörde den på radion och den blev en favorit.
Samma år åkte två av mina bröder ut och jobbade på en båt, som gick ända till Trinidad.
Jag vinkade av dem på järnvägsstation när de for.
De köpte med sig hem två kokosnötter, som såg ut som ansikten.
Det här inlägget är skrivet av Martha
måndag 1 mars 2010
Brödbak
Änteligen ett nytt brödbak, vi har haft lite ont om bröd en tid, men idag blev det två omgångar, så nu klarar vi oss ett tag.
fredag 26 februari 2010
torsdag 25 februari 2010
måndag 22 februari 2010
Födelsedagsfest
I fredags var vi på födelsedagsfest hemma hos en av våra arbetstagare.
Vi hade med oss en blomma, som vi lagt ihop till.
Vi bjöds på kladdkaka med grädde på förmiddagen och sedan fick vi potatisgratäng, skinka, kokta morötter och sallad till lunch. Allt var jätte gott!!!!!!!!!!
Vi hade med oss en blomma, som vi lagt ihop till.
Vi bjöds på kladdkaka med grädde på förmiddagen och sedan fick vi potatisgratäng, skinka, kokta morötter och sallad till lunch. Allt var jätte gott!!!!!!!!!!
torsdag 18 februari 2010
tisdag 16 februari 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



























